[Forum] Re: I Love You

From: FreeAll <bjork@heaven.dk>
Date: Fri May 19 2000 - 10:14:51 CEST

> If you receive this mail, you should delete a bunch of GIFs, MP3s,
> and binaries from your home directory, then send a copy of this e-mail
> to everyone you know.

Siger måske noget om hvor meget Windows skodder, hehe:)
Det eneste Windows har fordel i er installationen, jeg syntes det er ret svært
at installere Linux, fordi den ikke finder hardwaren selv (ikke helt
hvertfald), men det gør Windows. Til gengæld er der ikke rigtig
administrationsmuligheder i Windows 9/2x, heller ikk i NT
 - Tobias