[Forum] En lille advarsel...

From: Mads Tinggaard <m@rcf.dk>
Date: Fri May 05 2000 - 19:15:15 CEST

Jeg har i den seneste tid gjort mig nogen iagttagelser, som måske kan komme
andre til gode...
Jeg hentede for nylig SuSE's Evaluation/Update cd version 6.4
Efter at have opgraderet version 6.3 fand jeg ud af, at Gnome var totalt
ødelagt for ikke at nævne Enlightenment som slet ikke ville starte. Jeg
tænkte at det kunne da ikke passe, det måtte være min fejl, så jeg prøvede
en "frisk" installation af 6.4 og oplevede samme resultat.
Mit råd er: Vent med at hente/købe SuSE til du er sikker på at de har fået
rettet problemet, jeg kunne ikke selv gennemskue hvad problemet er.

mvh

Mads T. Andersen