[Forum] Jahuu! Videre med PHP og mysql

From: Thomas G. Kristensen <thomas.gk@get2net.dk>
Date: Thu May 04 2000 - 20:20:44 CEST

Det lykkedes!

Jeg har ENDELIG fået lavet et php3 modul med min gamle redhat 6.0 installations cd og ldit hjælp fra sslug og wiktor.dk!!!

MEN! den vil stadig ikke bruge funktioner som mysql_connect()! Jeg får fejlen mysql_connect() function not defined or not supported, eller noget i den retning, og jeg har kontrolleret at modulet er blevet kopieret... sådan noget l***

Hvorfor er det ikke opdateret? Er en ./configure --with-apxs=/usr/sbin/apxs --with-mysql ikke nok? den kompilede det da fint...

Derudver vil jeg lige hurtigt sige tak til liga.dk for hurtig forsendelse, jeg var inde og betale fakturaen i dag!

Mvh.

Thomas G. Kristensen

url: http://geek.wiktor.dk
@: hh99-213@uv.silkehs.dk