[Forum] Re: [Forum] Sidste forsøg med php og apache og mysql (og lidt kp pp)

From: Jens Rohde <linux@rohde.dk>
Date: Thu May 04 2000 - 08:48:46 CEST

On Wed, 3 May 2000, Thomas G. Kristensen wrote:

> Er der overhovet ingen der bare kender nogen der har installeret en
> php server med mysql? Jeg har VIRKELIG brug for lidt hjælp til det her
> projekt... mit modul kompiler fint uden mysql men jeg ved ikke hvilken
> source jeg skal kompile mysql ind med, den mangler filer i den jeg
> har... er der nogen der har en instruktion

Downloads source til MySQL, php3 og Apache.
Compile og installere MySQL
Læs INSTALL i php3-sourcen og følg den. Så burde komme til at virke. Det
gjorde i hvert fald på min RødHætte.

> Ang. mit kppp problem....

Her melder jeg pas. Jeg har en router :-)

/Jens

---
We have normality -  anything you can't cope
with is therefore your own problem.