[Forum] Sidste forsøg med php og apache og mysql (og lidt kppp)

From: Thomas G. Kristensen <thomas.gk@get2net.dk>
Date: Wed May 03 2000 - 19:34:54 CEST

Hej alle!

Er der overhovet ingen der bare kender nogen der har installeret en php server med mysql? Jeg har VIRKELIG brug for lidt hjælp til det her projekt... mit modul kompiler fint uden mysql men jeg ved ikke hvilken source jeg skal kompile mysql ind med, den mangler filer i den jeg har... er der nogen der har en instruktion

Ang. mit kppp problem så brokker den sig over at min pppd dæmon timer ud. er det mon dæmonen der er noget i vejen med? den er installeret og det hele...

der står noget i kppp faq'en om pppd scripts, hvordan tjekker jeg om det er der, der er noget i vejen med

Da jeg ville bruge kppp under Open Linux (caldera) gik det fint, der var ingen brok, måske er det gnome der fucker op i det (jeg valgte ikke at installere gnome (har dog alligevel enkelte gnome programmer))

har nogen en anelse?

Mvh.

Thomas G. Kristensen

url: http://geek.wiktor.dk