SV: [Forum] Kppp dialer

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@kmd.dk>
Date: Wed May 03 2000 - 14:15:57 CEST

hej

nu ved jeg intet om kppp men jeg har sat ppp op ved at bruge redhat 6.2 og
6.0's ppp setop program. Den gør i hvertfald at man kan bruge ifup og ifdown
til at starte og stoppe for ppp. Ifup og ifdown skal temmelig sikkeret køres
som root. Her kan man se i /var/log/messages hvad der går galt når noget går
galt..

Mvh Bjarke

Bjarke Johannesen
Home Email: croix@post10.tele.dk Work Email: bzj@kmd.dk
Work phone: +45 4460-1000 Or call direct on: +45 4460-7347
AaLUG homepage --- http://aalug.dk