[Forum] Kppp dialer

From: Thomas G. Kristensen <thomas.gk@get2net.dk>
Date: Tue May 02 2000 - 21:22:13 CEST

Hej alle!

Jeg har lige installeret RedHat linux 6.0 igen, men er rendt ind i et problem.

Nu vil jeg gerne sætte boxen op til at køre Inet, så jeg ville sætte Kppp op til at bruge pppd til at skabe forbindelse.

Jeg har overhovet ikke ændret noget, udover at slette teksten lock fra /etc/ppp/configure som Kppp siger man skal

I min installation har jeg fravalgt gnome, og i stedet kun installeret KDE

Jeg har forsøgt intallation to gange, jeg ahr gennemsøgt hjælpfilen til både Kppp og pppd...

Er der nogen der ved hvad der er i vejen med Kppp? Er der er evt. en smartere måde at komme på inet? (evt. usernet, eller er den god?)

Håber nogen af ejr bruger Kppp...

Mvh.

Thomas G. Kristensen

url: http://geek.wiktor.dk