RE: [Forum] Problemer med Linux og CD-ROM under installation

From: Thomas Due <myth@mail1.stofanet.dk>
Date: Tue May 02 2000 - 17:22:46 CEST

Opfølgning til dette problem. Jeg fik installeret Linux uden de store
problemer, men jeg var dog lidt for hurtig på aftrækkeren med at takke for
hjælpen, idet jeg ikke kan få den til at anerkende min CD-rom når Linux
booter og er kommet op at kører.

Jeg antager at det simpelthen er fordi jeg er ret grøn med hensyn til Linux,
så jeg vil meget gerne have præcist udspecificeret den append-linje som skal
tilføjes til lilo.conf, se nedenfor.

Hilsen

Thomas Due
Softwareudvikler