[Forum] Red Hat CD

From: Thomas G. Kristensen <thomas.gk@get2net.dk>
Date: Mon May 01 2000 - 20:03:10 CEST

Hej alle

Nu da jeg har kørt open linux i et stykke tid fandt ejg ud af at det ville være dejligt at komme tilbage til Red Hat, også fordi det er det der er mest udbredt i denne forening

Desværre har jeg købt ny processor siden den gamle Red Hat til en AMD processor (2-3D), som Red Hat 6.0 har problemer med

Findes der en nyere version hvor det er fikset, eller er det helt umuligt???

Er der en der kan skaffe en version 6.2 kopi (brændt) til en rimelig pris?

Mvh.

Thomas G. Kristensen

url: http://geek.wiktor.dk
@: hh99-213@uv.silkehs.dk