[Forum] PHP på Apache som modul

From: Thomas Greve Kristensen <thomas.gk@get2net.dk>
Date: Fri Apr 28 2000 - 06:27:20 CEST

Hej alle!

Jeg har før kørt PHP på Apache, men det var CGI versionen
Nu har jeg compilet et PHP module i stedet for en binary, så nu skal jeg bare
have sat httpd.conf og srm.conf op til det.

Det aner jeg bare ikke hvordan man gør, jeg kan ikke finde noget om det i
dokumentationen.

Anders M skrev noget om det, men jeg har ikke kunnet få det til at virke, den
loader fint modulet (jeg blev dog nødt til at undlade at bruge en rettelse
Anders skrev om, den gjorde at jeg netop ikke kunne loade modulet ind...) men
den genkender ikke php3 filer selvom det skulle være sat op...

Nogen der hurtigt kan komme med et hint eller rettere; den nøjagtige tekst til
at sætte det op.

Jeg håber i kan hjælpe... på forhånd tak

--
Mvh.
Thomas G. Kristensen