[Forum] Angående Samba-printer

From: Kent Skovgaard <kent_s@image.dk>
Date: Fri Apr 21 2000 - 01:52:15 CEST

Hej everybody.
Jeg eksperimenterer lidt med Samba og har i den forbindelse et problem.
Når jeg skriver ud fra windows98 til printeren som jeg via Samba har adgang til, får jeg følgende meddelelse: "der opstod en fejl under skrivning til ...(den rigtige port).
Netværksadgang nægtet".
Herefter kommer printet alligevel engang imellem, mest i starten, når jeg lige er logget på.
Alle har fuld adgang til det spool-bibliotek, jeg benytter til udskrivningen under samba. Hvordan kan jeg løse det problem?

Mvh. Kent, Vejle.