[Forum] Scroll mus

From: Paul Martin Bendixen <pbendixen@hotmail.com>
Date: Sun Apr 16 2000 - 11:15:39 CEST

Jeg har en mus
Jeg er meget glad for min mus, den er rar
Jeg bruger linux
Jeg er meget glad for linux, det er rart
Men scroll hjulet på min mus(Logitech chordless desktop) kan ikke lide mit
Linux
Jeg bruger RH 6.2 og KDE 1.X Jeg har hørt at det famøse Corel Linux har en
driver til det men er det ikke muligt at få min scroll til at virke uden at
skifte distrib.? Er der nogen der ved hvilken driver jeg kan bruge?
MVH
   Paul M. Bendixen

"Her skulle stå et eller andet sejt citat men jeg har ikke fundet noget
endu" -- Paul M. Bendixen