[Forum] Apache server med subdirs.

From: Thomas Greve Kristensen <thomas.gk@get2net.dk>
Date: Sat Apr 15 2000 - 00:00:01 CEST

Hej alle!

Hold kægt hvor har ejg spurgt om mange ting her, men hvorfor bryde en smuk
tradition? Nej vel...

Nu køre jeg altså den her Apache server (OpenLinux) med PHP og det ville
egentligt være dejligt at have nogle subdirs. på denne hersens httpdserver...

Derfor prøvede jeg at lave et sådant dir, men det har jeg altså bare ingen
permission til at axxesse... skal man lave disse dirs på en bestemt måde, og
hvordan kan jeg evt. lave et system hvor hver bruger har sin egen webplads på
denne server?

Jeg har været inde og rode i acces.conf men jeg ved sku ikke hvad jeg skal
gøre, jeg har forresten også forsøgt at sætte noget: <Directory /web> ind med
det samme som der står ved min <Directory /home/httpd/html> men jeg ved sku'
ikke helt hvordan jeg får andre dirs ind i sammenhængen...

Jeg håber der er nogen derude der ved noget om apache... men jeg skal nok også
komme og brokke mig når det kommer til mySQL =)

Mvh.

Thomas G. Kristensen
http://geek.wiktor.dk