Re: [Forum] Jokes and Sayings

From: Jens Rohde <linux@rohde.dk>
Date: Fri Apr 14 2000 - 11:38:00 CEST

On Wed, 12 Apr 2000, Bjarke Dahl Ebert wrote:

> Enig - mudderkastning fører os ingen vejne - det får os nærmere til at
> virke misundelige på MS. Dog er mange af MS Jokes'ene ret sjove! :)

Det er en helt anden ting. Jeg morer mig også over dem, men jeg vil nok
ikke gå og skilte med dem på den måde. Som du selv anfører så kan det give
et uheldig indtryk. Og jeg har virkelig ikke noget MS, hvis bare jeg da
for fanden kunne slippe for deres skrammel software :-)

> Jeg ved, at der er en del (incl. mig selv), der er imod brug af udtryk
> som "piracy" og "theft" om såre nyttig replikering af information :-).

Hmm... Der er vi så ikke helt enige :-)

> Så måske skal det hellere være noget i stil med
>
> Stop copyright infringements
> -
> Use Free Software

En formulering jeg fint kunne leve med :-)

/Jens

---
We have normality -  anything you can't cope
with is therefore your own problem.