[Forum] Tele dk / SB Live

From: Paul Martin Bendixen <pbendixen@hotmail.com>
Date: Wed Apr 12 2000 - 16:33:07 CEST

Efter at have siddet og tæsket et par posteringewr igennem kan jeg meddele
at:

På www.tele.dk står der at deres kabel modem "desværre" ikke understøtter
hverken Linux elle Mac, problemet er deres PCI indstikskort som de får lavet
ude i byen og som de ikke har mogle drivere til endnu(hmm). Dette er blevet
meddelt mig direkte af Teledk via mail.

Soundblaster live! Kører fint med den sidste nye version af alsa projektet,
den føger også med i en fint understøttet udgave i RH 6.2
ellers har aalug et link til SB's linux hompage og derfra kan du finde en
lille anonym kedelig homepage hvor du kan finde føromtalte driver det er
rimeligt til at sætte op.

M.V.K Paul

                                  Paul M. Bendixen
                                         Pbendixen@hotmail.com

     "her skulle stå et eller andet sejt citat men jeg har ikke
       fundet et endnu" --Paul M. Bendixen