Re: [Forum] Jokes and Sayings

From: Bjarke Dahl Ebert <ebert@irisa.fr>
Date: Wed Apr 12 2000 - 15:27:24 CEST

Jens Rohde wrote:

> Jeg syntes helt vi skal holde os fra anti MS jokes. Det giver et skidt
> omdømme. Lad os i stedet fokusere på Linux' kvaliteter. Der er så mange,
> at vi ikke behøver at kaste med mudder efter MS... De skal nok selv klare
> at bringe sig i uføre ;-)

Enig - mudderkastning fører os ingen vejne - det får os nærmere til at
virke misundelige på MS. Dog er mange af MS Jokes'ene ret sjove! :)

> Så vi skal vist have fat i noget ala: Stop software piracy... Use free
> software.

Jeg ved, at der er en del (incl. mig selv), der er imod brug af udtryk
som "piracy" og "theft" om såre nyttig replikering af information :-).

Så måske skal det hellere være noget i stil med

    Stop copyright infringements
                 -
         Use Free Software

Mvh. Bjarke

--
IRISA-INRIA, Campus de Beaulieu, 35042 Rennes cedex, France
Tél: +33 (0) 2 99 84 71 00, Fax: +33 (0) 2 99 84 71 71