[Forum] Backup...

From: Lars Thygesen <lt@isac.dk>
Date: Mon Apr 10 2000 - 10:44:53 CEST

Davs...

For et stykke tid siden havde jeg noget bøvl med at min båndstation ikke
lige kunne identificere DDS-2 bånd (DAT-120meter), men godt kunne finde ud
af DDS-90 (90meter)...

Det problem har jeg nu "løst", fandt nemlig ud af at efter Microsoft-metoden
(luk-ned-genstart) kunne den godt finde ud af DDS-2 bånd, men efter den
første backup gik det i skoven for den...så skulle MS-metoden igen i
brug...Jeg brugte taper til at tage unattended backup med, og det var
åbenbart den der lavede noget knas i tape-devicet...

Jeg bruger nu istedet Arkeia (http://www.arkeia.com/) som kan finde ud af
det...og som er omkring meget bedre og efter min mening et ret prof. backup
system som vist ikke overlader noget til tilfældighederne, så det kan varmt
anbefales!

---
Lars Thygesen, ISAC A/S
Phone: +45 86115500, Fax: +45 86115755