Re: [Forum] Ny computer hvad skal jeg købe.

From: Karsten <karstenp@mail1.stofanet.dk>
Date: Wed Mar 29 2000 - 14:28:43 CEST

On Wed, 29 Mar 2000, Svend Haugaard Sorensen wrote:

> Er der noget som ikke køre under linux.

> Midt Data
> Grafikkort Asus AGP-V3800TNT2 Magic Retail AGP / 32MB / 2048x1536 / Riva TNT2 M64 895 kr. 1
> Pris: 895

Hvis du gerne vil spille spil som Quake3 (altså spil med 3D) skal du ikke vælge
noget fra Nvidia, da deres Mesa/GLX drivere sutter stort. De lover godt nok at
der "snart" kommer en driver, men de har sagt snart længe nu:( Hvis du vil have
et understøttet kort kan du jo overveje matrox ( specielt taget i betragtning
af deres GLX driver er opensource:) )

--
/Karsten
Fanatics have their dreams, wherewith they weave