[Forum] Problemer med installation af Soundblaster 16 Value i Corel Linux

From: Søren Møller Hansen <suh@sprit.dk>
Date: Tue Mar 28 2000 - 17:25:22 CEST

Jeg har lige installeret Corel Linux, men jeg kan ikke få mit lydkort installeret.
Jeg har et Creative Soundblaster 16 Value lydkort. Jeg har prøvet modconf med de rigtige opsætninger. Jeg har også prøvet sound_setup og sndconfig, men mit kort er ikke plug and play kompatibelt så det hjælper ikke særlig meget.
Min Linux distribution er en Corel Linux fuld version som jeg installerede fra PC Pro's forside cdrom fra januar.

Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre for at få det installeret?