[Forum] DAT-bånd

From: Lars Thygesen <lt@isac.dk>
Date: Tue Mar 28 2000 - 09:45:22 CEST

Davs...

Jeg har en god gammel DAT-streamer som jeg har et problem med, under Linux
vil den kun acceptere DDS-1 bånd (90 meter), men hvis jeg bruger et DDS-2
bånd (120 meter) står båndstationen længe og prøver at finde ud af hvad det
er for en sag - og når den endelig bliver færdig med det kan jeg ikke bruge
båndstationen til noget. (Kernen er kompileret med SCSI-tape - og kan fint
tage backup på DDS-1 båndet - men det er ligesom ikke nok plads)...Hvis jeg
booter maskinen som NT sluger den DDS-2 båndet med det samme og kan så tage
backup derpå...Er der lige nogen der har et hint?

---
Lars Thygesen, ISAC A/S
Phone: +45 86115500, Fax: +45 86115755
E-mail: lt@isac.dk