[Forum] Debian cd

From: Mikkel Mastrup Jensen <mikkelmastrup@hotmail.com>
Date: Sun Mar 26 2000 - 22:49:19 CEST

Er der nogen som gerne vil af med en Debian cd? (måske for en tom?)
Hvis der er, så skriv lige tilbage. Jeg kunne godt tænke mig at få den til
Linux mødet d. 28.

Mikkel

Kloge ord:

Slim, Slam og Slum: "FIGHT THE POWER! NED MED SKRANKEPAVERNE!"

Buddhist: "When shit happens, it is not really shit."

Linus Torvalds: "I don't think Microsoft is evil in itself; I just think
that they make really crappy operating systems."

?: "Rigtige mænd tager ikke backup... De græder når det hele er væk."

Saint IGNUcius: Some people don't realize that Saint IGNUcius is Saint
IGNUcius's way of not taking himself too seriously. Therefore,
Warning: taking the Church of Emacs (or any church) too seriously may be
hazardous to your health.

Ben Kingsley i "Gandhi":
Først ignorerer de os
Så gør de nar af os