SV: [Forum] Fler CPU Linux

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@kmd.dk>
Date: Wed Mar 22 2000 - 11:27:39 CET

hej Mads

understøttelse af SMP, ASCI (eller hvad det nu hedder), handler om at kernen
er konfigureret til det. Du skal kompilere kernen med SMP option for at få
SMP understøttelse.

Mvh Bjarke

Bjarke Johannesen
Home Email: croix@post10.tele.dk Work Email: bzj@kmd.dk
Work phone: +45 4460-1000 Or call direct on: +45 4460-7347
AaLUG homepage --- http://aalug.dk