Re: [Forum] besværlige moduler

From: Jesper R. Meyer <jrm@stofanet.dk>
Date: Sun Mar 19 2000 - 15:20:32 CET

Martin Filtenborg wrote:

> Følgende virker hos mig:

snip..

> Hvad fidusen med at give parametre til parport_pc er, ved jeg ikke, da
> parametrene jo er default-værdier...

For en sikkerheds skyld?

Sådan blev parallelporten sæt op med RedHat 6.0 svjh. men jeg er heller
ikke nødt til at give options for at få det til at virke.

> Hvad kan jeg vinde ved at angive block-major-nummeret til ide-scsi?
> Det virker jo uden...

Don't know. Jeg blev træt af at loade modulet selv, og i stedet for at
bruge rc.local til det faldt jeg over løsningen med conf.modules som jeg
ukritisk kopierede - og det virker jo..

> Sover i aldrig? ;)

Sove? Mener du den der tilstand man befinder sig i når man forsøger at
bekæmpe tømmermænd ;-)

/Jesper