[Forum] Re: [Forum] SV: [Forum] HD-bøvl!

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Sun Feb 20 2000 - 18:52:35 CET

On Sun, 20 Feb, at 18:32, Mogens Balle Bertelsen wrote:
> Jo, men jeg kan ikke boote og kan derfor ikke køre noget som helst!
>
> Mogens

kan man ikke starte en linux-installation, og så i fdisk slette alt og
oprette een stor dos-partition og gøre den bootable?
Og så afslutte "linux-installationen" der!

Så burde Windows da være glad?

Det var da en ide, men jeg har måske misforatået noget.

                Morten Liebach

--
Morten Liebach <morten@hotpost.dk>.
"In the future everything was up to itself".