[Forum] HD-bøvl!

From: Mogens Balle Bertelsen <balbert@image.dk>
Date: Sat Feb 19 2000 - 16:21:45 CET

Hej,

Jeg har store problemer med at retablere min gamle HD efter at jeg har haft
RH 6.1 liggende der.

Min kone skal have den og vil, uanset hvor meget jeg har forsøgt at overtale
hende, have winbøvs på den og intet andet.

Mit problem består i, at jeg har forsøgt at formatere den og derefter kørt
fdisk.

Under arbejdet med fdisk fik jeg beskeden at jeg først skulle fjerne det
logiske drev og når jeg forsøgte det, meddelte fdisk at der ikke var nogen
logiske drev. Så skulle man jo tro at alt var i orden, men nej, når jeg så
fortsætter, så kommer den samme besked igen.

Hvis jeg prøver at starte pc'en melder den fdd failure og den kan ikke
boote, Kan den reddes og, hvis ja, hvordan?

Mvh.
        Mogens