SV: [Forum] Linux og Palm?

From: Jørgen Ramskov <jramskov@worldonline.dk>
Date: Thu Feb 17 2000 - 18:28:22 CET

> Jeg kender faktisk kun KDE og er godt tilfreds.

Jeg synes også det er ret godt, og hvad jeg har læst om KDE2, lyder
temmeligt sejt.

> Jeg har en Palm V. Jeg har ikke erfaring med syncronisering af emails -
jeg
> mener faktisk, at Netscape communicator skulle kunne gøre det. Måske er
det kun til
> Windows udgaven, der følger et Palm Pilot Plug-in med ?

Nej, jeg har også hørt at det skulle være muligt i Netscape, men jeg har til
gengæld også hørt at den ikke er særligt stabil, dvs. man kan komme ud for
at den "ødelægger" dataene...

> Jeg har brugt KPilot, men er gået over til J-Pilot 0.97 - det
> kan det samme og ligner meget det program, der følger med "Piloten". Det
kører
> hurtigt og jeg er endnu ikke støt på fejl i den. Derimod havde jeg en del
> problemer med "daemonen" til KPilot, den tabte tit forbindelse og bliver
> "loadet" flere gange, når jeg starter op i KDE.

> Jeg bruger SuSE Linux 6.3 og har hentet J-Pilot ved
http://www.suse.de/en, men den kan sikkert findes andre steder også.

Jeg benytter Mandrake 6.1 og regner med snart at installere ver. 7.0, men
det burde vist ikke være noget problem.

> Forslag til løsninger er derfor meget velkomne!

Er hermed givet ;-)

Og jeg takker ærbødigt :-)

Greetings
Joergen Ramskov