Re: [Forum] [Fwd: Årets Linux/BSD konference iKøbenhavn 4. marts 2000]

From: Jesper R. Meyer <jrm@stofanet.dk>
Date: Thu Feb 17 2000 - 13:27:51 CET

> From: Peter Toft <pto@sslug.dk>
> ---------------
> LinuxForum 2000
> ---------------
>
> * SSLUG afholder sammen med DKUUG igen i år en
> Linux/BSD konference. Titlen er "LinuxForum 2000".
> Konferencen afholdes lørdag 4. marts 2000 i Symbion,
> Fruebjergvej 3, København. Konferencen har hjemmeside
>
> http://LinuxForum.dk

Seneste nyt mht. en fællestur er, at hvis vi kan fylde en bus (50 pers.)
kan vi holde prisen helt nede omkring kr 220,- tur/retur pr. person..

Interesserede bedes sende en mail til jrm@aalug.dk ASAP. LinuxFourm er
om godt og vel 2 uger, så hvis vi skal nå at reservere en bus skal vi
altså ha' fingeren ud...
Hvis interessen tilnærmelsesvis er stor nok laver vi en rigtig
"tilmeldingsrunde", indtilvidere vil jeg bare lige vide om der
overhovedet er interesse for en fællestur til ca. 2/3 af DSB's pris.

/jrm