[Forum] Linux og Palm?

From: Jørgen Ramskov <jramskov@worldonline.dk>
Date: Wed Feb 16 2000 - 22:43:02 CET

Er der nogen her på listen der har erfaringer med Linux og Palm Pilots?

Jeg har gennem længere tid været undervejs til at skifte til Linux, men er
grundet manglende tid, ikke skiftet endnu.

I øjeblikket benytter jeg Outlook til kalender, noter, opgaver, adressebog
og mail.

Det jeg indtil videre er mest hooked mht. en erstatning for Windows er KDE -
det er stabilt (i forhold til den version af GNOME der følger med Mandrake
6.1, men jeg har hørt at de senere releases af GNOME skulle være forbedret
væsentligt).

Det jeg er interesseret i at finde er software til at erstatte Outlook og
synkronisering med min Palm. Det behøver ikke at være ét program, men
adressekartotek og mail må gerne hænge sammen på den måde at jeg har
email-adresser og "P&T adresserne" samlet et sted. Jeg har heller ikke
umiddelbart et behov for at synkronisere email, omend det ville være rart.

Jeg har kigge meget kort på KPilot, men umiddelbart ser der ikke ud til at
ske særligt meget ppå den front - websitet er ikke blevet opdateret i meget
lang tid :-(

Forslag til løsninger er derfor meget velkomne!

Greetings
Joergen Ramskov