[Forum] LinuxForum2000 d. 4. marts

From: Jesper R. Meyer <jrm@stofanet.dk>
Date: Wed Feb 16 2000 - 14:52:17 CET

Som i sikkert ved holder SSLUG og DKUUG Linux konference lørdag d. 4.
marts i København.

Vi har snakket om at lave en fælle AaLUG-tur der over, men da det som
bekendt ikke er gratis at rejse med DSB har jeg været igang med at
undersøge priser på alternativer til at rejse med DSB.

Rejse med DSB
=============
Afgang ca. 5:50 fra Århus Banegård
Hvis vi er en gruppe på 8 eller flere koster rejsen kr. 360 tur/retur +
en samlet pladsbillet til kr. 75,- (gælder for hele gruppen)
Hjemrejse sidst på aftenen (svjh. kl. 22 fra KBH H)

Med bus
=======
En tur med bus koster ca. 260,- tur/retur inkl. broafgift hvis vi kan
fylde en bus med 48 personer. Så vidt jeg lige kunne regne ud udfra de
priser jeg har fået oplyst kan en bus (hvor vi bliver kørt lige til
døren) betale sig fra 35 personer og op...
Afgang fra Århus kl. 6:00 mod KBH og retur fra KBH kl. 22:00.

Oven i transport skal vi betale kr. 80,- i entre!

Nu mangler vi jo bare lige at finde ud af hvor mange der er interesseret
i at deltage, så vi ved om ideen med en bus er noget vi skal forfølge...

Programmet for arrangementet er findes på http://linuxforum.dk/

/Jesper