Re: [Forum] Spruce - because "User Friendly" is for wusses

From: Jesper R. Meyer <jrm@stofanet.dk>
Date: Wed Feb 16 2000 - 00:37:56 CET

Morten Liebach wrote:

> uger, indtil jeg lærte nok om mutt til at se at den bare er bedre ;-).

Hmm, så tror jeg hellere jeg vil bruge lidt kræfter på at flytte min
mail til Gnus - pt. bruger jeg Gnus til Usenet for lige at få lidt
føling med den og den er jeg rimeligt glad for...

> Spruce er med i Debian Potato, som nu er ved at være ret nem at ha' med
> at gøre, men det er sikkert til at finde en RPM et eller andet sted.

Svjh. kunne Spruce downloades som RPM pakke fra hjemmesiden, men dybest
set vil jeg nok bare bekræftes i at Gnus er værd at bruge kræfter på ;-)

/jrm