Re: [Forum] Spruce - because "User Friendly" is for wusses

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Tue Feb 15 2000 - 20:53:02 CET

On Tue, 15 Feb, at 17:56, Jesper R. Meyer wrote:
> Er der nogen der har prøvet Spruce som mailreader?
>
> http://www.xtorshun.org/spruce/
>
> Som mail klient til X ser den meget sej ud, men jeg har stadig traumer
> over balsa...

Spruce er OK af en GUI klient at være. Jeg har selv brugt den i et par
uger, indtil jeg lærte nok om mutt til at se at den bare er bedre ;-).
Jeg har også prøvet balsa en gang, og den var ringe!

Spruce er med i Debian Potato, som nu er ved at være ret nem at ha' med
at gøre, men det er sikkert til at finde en RPM et eller andet sted.

Mvh. Morten Liebach

--
In the future everything was up to itself.