[Forum] Min saere MBR...

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Mon Feb 14 2000 - 18:26:28 CET

Hej allesammen

 Jeg havde for nogen dage siden en frygtelig masse problemer min MBR,
og de er væk nu!
Problemet var at Windows[TM] ikke ville anerkende den, og derfor ikke
ville installeres.
Måden jeg gjorde det på var...jeg aner det ikke; jeg havde fnidret lidt
rundt med OpenBSD's fdisk og genoprettet den partition OpenBSD skulle
ha', og så ville jeg lige prøve Windows[TM] igen, og alt gik glat som
normalt...
Sært, men sådan er 'putere ;-)

Ellers går det meget godt, og tak for hjælpen alligevel... :-))

                        Morten Liebach

PS: Hvornår begynder tirsdagsmøderne igen?

--
In the future everything was up to itself.