[Forum] Email program

From: Kasper Kamp Simonsen <kks@linux.hs.dk>
Date: Wed Feb 09 2000 - 22:02:16 CET

Hejsa.....

Jeg søger et godt email program til linux. Hvis der findes et som er
kompatibel med Outlook 2000, ville det værer perfekt. kompatibel på den måde
at når jeg er i linux, kan jeg hente mail, som så bliver gemt i en mail fil,
filen skal skal kunne læses / skrives af outlook, så jeg også kan hente mail
fra windows. Findes der et program som kan det??

Hvis ikke, hvad findes der så af gode email programmer til linux, jeg gider
ikke bruge netscape's mail funktion. Det må gerne værer et text-mode
program.

/Kasper