Re: [Forum] GNU/Linux

From: Jesper R. Meyer <jrm@stofanet.dk>
Date: Wed Feb 09 2000 - 20:31:26 CET

Andreas Bach Aaen wrote:

> Ja lad os omdøbe den til AGLUG (Aarhus GNU/Linux User Group) :-)

Hvis vi skal diskuterer GNU-tingen synes jeg, at FLUG har løst problemet
ganske pænt, altså holdt fast i FLUG, men valgt Fyns GNU/Linux User
Group.

> Under alle omstændigheder bør vi droppe: AArhus. Det er altså forkert, det
> hedder Aarhus. Der er _ikke_ to gange stort a. Selvom det er for at gøre
> opmærksom på hvorfra de to AA er i AALUG stammer fra, så skærer det i mine
> øjne. Nu har jeg selv samme konstellation i mit efternavn nemlig Aaen.

Mht. AALUG, hvad så med AaLUG. Det er også meget nemmere for dem fra
"øerne", de omtaler os altid som "å lug". Måske skal vi til at kalde
sslug for "SS lug" (heil) ;-)

/jrm