SV: SV: [Forum] smadret MBR?

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@kmd.dk>
Date: Wed Feb 09 2000 - 15:15:55 CET

hej

det er jo bare engang SNAFU. Jeg har prøvet noget at det samme, og det jeg
gjorde var via en bootdisk at køre lilo'en på min linux partition. Check
også lige at de indstillinger i lilo.conf nu også peger på de rigtige
partitioner (hdaxx)

Mvh Bjarke

Bjarke Johannesen
Home Email: croix@post10.tele.dk Work Email: bzj@kmd.dk
Work phone: +45 4460-1000 Or call direct on: +45 4460-7347
AALUG homepage --- http://aalug.dk