Re: SV: [Forum] smadret MBR?

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Wed Feb 09 2000 - 14:56:57 CET

On Wed, 09 Feb, at 14:27, Christian Frier wrote:

> Jo, men sletter du så ikke også partitioneringsoplysningerne? Og er det
> smart? Jeg troede at du ville bibeholde hda3.

Når det kun er de første 512 byte rør man ikke partitionsoplysningerne,
det hele kører fint nu, og jeg har intet mistet, så partitions-
oplysningerne må åbenbart ligge senere på disken.

Jeg er nu ved at installere Win98, men når den har kopieret system-
filerne og rebooter i forbindelse med installationen så kan den ikke
boote fra harddisken, så det er lidt sært.
Jeg har prøvet fdisk /mbr fra cd'en, men det gør ingen forskel, så med
mindre nogen har et godt forslag her så må jeg vist læse lidt mere...

Hov...jeg kune jo prøve at bruge lilo, sæ'føli'!

I'll be back!

                Morten Liebach

--
In the future everything was up to itself.