SV: [Forum] www.xfree86.com = DØDT... HJÆLP!!!

From: Lars Thygesen <lt@isac.dk>
Date: Mon Feb 07 2000 - 16:40:46 CET

Prøv den her

ftp://ftp.dkuug.dk/pub/XFree86/

---
Lars Thygesen, ISAC A/S
Phone: +45 86115500, Fax: +45 86115755
E-mail: lt@isac.dk
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: forum-admin@aalug.dk [mailto:forum-admin@aalug.dk]på vegne af
Mikkel Mastrup Jensen
Sendt: 7. februar 2000 17:37
Til: forum@aalug.dk
Emne: [Forum] www.xfree86.com = DØDT... HJÆLP!!!
Jeg bruger Corel Linux som ikke kan finde mit S3 Trio 3D/2X graffikkort. Jeg
har så (tak for hjælpen til rette vedkomne) med "lidt" hjælp fundet ud af at
man skal have den nyeste version af X fra xfree86.com
Jeg bruger superhurtigt internet (på højde med stofa, hvis ikke højere
hastighed), men det vil alligevel tage mig 4-5-6 timer at downloade de rette
filer. Hvis jeg vælger at dowloade det alligevel går der 1-2 minuter, så
kommer der en besked op om at downloadningen ikke kan forsættes. SKOD!
Er der nogen som kan hjælpe en fortabt linux bruger?
Mikkel Mastrup
PS: Det er windows jeg downloader med... ja, ja, men jeg kan jo ikke få
Linux op at køre ordentligt før jeg for downloadet det der fra xfree86.com.