[Forum] www.xfree86.com = DØDT... HJÆLP!!!

From: Mikkel Mastrup Jensen <mikkelmastrup@hotmail.com>
Date: Mon Feb 07 2000 - 16:36:50 CET

Jeg bruger Corel Linux som ikke kan finde mit S3 Trio 3D/2X graffikkort. Jeg
har så (tak for hjælpen til rette vedkomne) med "lidt" hjælp fundet ud af at
man skal have den nyeste version af X fra xfree86.com
Jeg bruger superhurtigt internet (på højde med stofa, hvis ikke højere
hastighed), men det vil alligevel tage mig 4-5-6 timer at downloade de rette
filer. Hvis jeg vælger at dowloade det alligevel går der 1-2 minuter, så
kommer der en besked op om at downloadningen ikke kan forsættes. SKOD!

Er der nogen som kan hjælpe en fortabt linux bruger?

Mikkel Mastrup

PS: Det er windows jeg downloader med... ja, ja, men jeg kan jo ikke få
Linux op at køre ordentligt før jeg for downloadet det der fra xfree86.com.

Kloge ord:

Slim, Slam og Slum: "FIGHT THE POWER! NED MED SKRANKEPAVERNE!"

Buddhist: "When shit happens, it is not really shit."

Linus Torvalds: "I don't think Microsoft is evil in itself; I just think
that they make really crappy operating systems."

?: "Rigtige mænd tager ikke backup... De græder når det hele er væk."