Re: [Forum] Hvad er AMD for en ??

From: lars Windeleff <windeleff@hotmail.com>
Date: Thu Feb 03 2000 - 23:29:54 CET

Bo Bjerre <Bo@Bjerre-Technology.dk> wrote:

>Hej
>
>Når jeg starter min RH 6.0 starter der en der hedder AMD,
>og den venter i MEGET lang tit, op til 5 minutter, inden
>systemet går videre. Hvad gør AMD, hvad er den til og
>hvordan fjerner man den, hvis ikke den gør noget fornuftigt.
>
>mvh
>Bo Bjerre

Hvis du kan starte din LINUX op før din AMD processor, undrer
det også mig hvilken fornuft der er i at have den i maskinen.
Og de snakker om at LINUX kan gå på nettet uden en PC i fremtiden.
Fremtiden er nu. Smid jeres processorer ud, og skøjt internettet
med LINUX! (Just kidding! 8)=

/Lars Windeleff.