Re: [Forum] Hvad er AMD for en ??

From: Morten Liebach <morten@hotpost.dk>
Date: Thu Feb 03 2000 - 17:42:35 CET

On Thu, 03 Feb, at 16:29, Bo Bjerre wrote:
> Hej
>
> Når jeg starter min RH 6.0 starter der en der hedder AMD, og den venter
> i MEGET lang tit, op til 5 minutter, inden systemet går videre. Hvad gør
> AMD, hvad er den til og hvordan fjerner man den, hvis ikke den gør noget
> fornuftigt.
Det er en Auto Mounter Deamon, og den prøver i lang tid at få kontakt til
netværket, og giver så op, derfor den lange ventetid ved opstart.

Det er vist en rpm-pakke af det navn (amd*.rpm altså), men jeg bruger ikke lige RH eller for den sags skyld rpm, såeh....en eller anden anden?!

Ha'det sjovt!
                Morten Liebach

--
In the future everything was up to itself.