SV: [Forum] Harddisk test

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@kmd.dk>
Date: Thu Feb 03 2000 - 12:47:20 CET

hej

Prøv med /sbin/badblocks

Den tester for badblocks... Men var der ikke engang et andet program som
kunne teste hele ens harddisk, hmm... jeg kan ikke lige huske hvad det så
hedder, men det er med i ext2fs programpakken?!

Mvh Bjarke

Bjarke Johannesen
Home Email: croix@post10.tele.dk Work Email: bzj@kmd.dk
Work phone: +45 4460-1000 Or call direct on: +45 4460-7347
AALUG homepage --- http://aalug.dk