Re: [Forum] Protester mod den behandling DeCSS-hackeren har fået!

From: Esben Nielsen <simlo@phys.ksu.edu>
Date: Thu Jan 27 2000 - 23:22:19 CET

For at bevare programmet paa nettet har jeg lagt
 DeCSS.zip og css-auth.tar.gz (sourcekoden til at bryde koderne med)
paa min side paa worldonline:
 home.worldonline.dk/~simlo1
Jeg ved ikke om det er lovligt, men saa vidt jeg ved har ingen endnu faaet
et staevning ved en dansk ret. Lad mig saa se, hvad de goer, naar jeg er
bosidende i USA, men handlingen foregaar i Danmark, men v.hj.a en terminal
i USA. Spaendende jura, ikke?

Esben