[Forum] Hvilke slags Linux-ting vil du helst købe?

From: Mikkel Mastrup Jensen <mikkelmastrup@hotmail.com>
Date: Thu Jan 27 2000 - 13:51:07 CET

Mig og to kammerater tænker på at begynde en (internet-)forretning der skal
sælge Linux-relaterede ting.

Vi vil starte med Linux distributioner.

Det er ikke en realitiet endnu, men vi er igang med at undersøge
mulighederne for det.

Du tænker nok "Hvad hulen skal jeres firma egentligt gøre godt for???"

Vi vil sælge Linux-distributionerne på cd-rom så folk bliver fri for at
downloade dem. Vi vil hovedsageligt sælge til interesserede danskere og hvis
det går godt vil vi også begynde på at sælge alt muligt andet og på den måde
lave en Linux-butik.

Jeg har tænkt på hvad Linux-folk egentligt kunne tænke sig at købe, og har
derfor lavet en lille "markedsundersøgelse". Jeg giver nogle foreslag til
hvad vi kan sælge og så skal du give dem karakterer fra 1-10 alt efter hvad
du helst kunne tænke dig at købe. Til sidst kan du så selv give
ekstra-foreslag, hvis du mener at jeg har glemt noget :-) Når du har udfyldt
skemaet skal du bare trykke på "Reply"-knappen eller hvad den nu hedder i
din browser.
Læs videre hvis du vil hjælpe os.

Skriv karakterer ud for de nævnte ting:

SOFTWARE:
Linux-distributører:
Red Hat =
Caldera =
Corel =
Debian =
Mandrake =
Slackware Linux =
S.u.S.E. =
TurboLinux
WinLinux 2000 =
MkLinux =
LinuxPPC =
Yellow Dog =
Mangler din yndling? =
Linux-spil:
Skriv tre yndlings Linux-spil og giv dem en karakter =
Linux-programmer:
Office-programmer =
Programerings programmer =
Firewalls=
Andet (skriv hvad, og så karakteren) =

HARDWARE:
Linux-tastaturer (f.eks. dem som de sælger her
http://www.linuxmall.com/shop/01737) =
Linux-mus (mus med Tux på... de kan sikkert godt laves)=
Linux-supportede printere =
Linux-supportede graffikkort =
Linux-supportede lydkort =
Linux-supportede skærme =
Linux-supportede netværkskort =
Linux-supportede brændere =

ANDRE TING:
Linux-bøger =
Linux-(kaffe)kopper =
Linux-slips =
Linux-T-shirts =
Tux "plysdyr" =
Linux/Tux klistermærker =
Linux/Tux plakater =
Tux pins =

Har jeg glemt noget??? Så skriv dét, samt karakteren.

På forhånd TUSIND TAK for hjælpen.
Mikkel Mastrup