SV: [Forum] aalug mødet hos TeleDanmark

From: Lars Thygesen <lt@isac.dk>
Date: Wed Jan 26 2000 - 16:33:01 CET

prøv med

init 5

---
Lars Thygesen, ISAC A/S
Phone: +45 86115500, Fax: +45 86115755
E-mail: lt@isac.dk
-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: forum-admin@aalug.dk [mailto:forum-admin@aalug.dk]på vegne af
Mikkel Mastrup Jensen
Sendt: 26. januar 2000 17:30
Til: forum@aalug.dk
Emne: [Forum] aalug mødet hos TeleDanmark
Jeg var til aalug mødet hos TeleDanmark i går (tirsdag). Der fik jeg hjælp
til at sætte Mandrake 7 op. Vi prøvede det og X virkede fint.
Da jeg prøvede den i dag (første opstart efter mødet), og trykkede "startx"
gik den ind i KDE. Jeg kunne ikke logge ind gennem X som jeg kunne i går.
Ved hjælp af KDE kom jeg ind i Enlightment, og fra Enlightment til noget
andet. Hver gang jeg er kommet ind i et nyt "X-styresystem" og jeg derefter
trykker Ctrl-Alt-Backspace (og til tider reboot), og derefter starter X igen
går den ind i det sidste "X-styresystem". Altså: Hvis jeg f.eks. sluttede i
Enlightment starter den op i Enlightment næste gang. Hvordan får jeg den til
at lade mig vælge bruger og "X-styresystem" når jeg trykker "startx"?
Mikkel