[Forum] Mandrake3

From: Mikkel Mastrup Jensen <mikkelmastrup@hotmail.com>
Date: Wed Jan 26 2000 - 16:20:14 CET

Jeg har fået nogle breve som jeg godt kunne tænke mig at svare på. Da jeg
ikke kan se afsenderens e-mail adresse sender jeg bare det her ud til hele
baduljen.

1) Vi har Red Hat 6.0 og 6.1 i forvejen. Vi har også:
Corel Linux OS
Suse 6.3 (jeg tror nok at det er det nummer)

2) Angående hvad vi ellers skal så havde jeg tænkt på slipset og den Linux
supportede hardware. Nu skal firmaet jo lige køre rundt og hvis folk kan
lide det udvider vi vores "varekatalog".

Mikkel

Kloge ord:

Slim, Slam og Slum: "FIGHT THE POWER! NED MED SKRANKEPAVERNE!"

Buddhist: "When shit happens, it is not really shit."

Linus Torvalds: "I don't think Microsoft is evil in itself; I just think
that they make really crappy operating systems."

?: "Rigtige mænd tager ikke backup... De græder når det hele er væk."