RE: [Forum] Mandrake

From: Martin Bøgelund <goblin@forum.dk>
Date: Wed Jan 26 2000 - 13:46:16 CET

>===== Original Message From forum@aalug.dk =====
>Hej
>
>Måske man skulle gå bare lidt vidre end kun at sælge CD'er og merchandise.
>Hvad med hardware som understøtter Linux, som f.eks det hacker-keyboard som
>jesper meyer er helt vild med?

Yes! Det ser ud til at være herresejt, det keyboard!
(http://www.pfuca.com/products/hhkb/hhkbindex.html).

Husk at melde jer ind i KLID (http://www.klid.dk/), hvis i
får jeres biks op at køre.

>eller hvad med andre ting som båndstationer med linux backup software?
>måske også support, setup eller installation?

Noget som jeg mener der er behov for er Open Source
Surrogat Udbydere (OSSU'er);
Et firma man kan betale licens til, og så står de som
en slags garant for, at stadset virker.
Noget jeg ofte hører som argument mod Open source er
'hvis Windows går i gulvet kan jeg ringe til Microsoft.
Men hvis Apache/Linux/*BSD gør knuder, så må jeg klare
mig selv, eller er henvist til tvivlsomme typer på
Usenet'.
Sådan noget som Linuxcare (http://www.linuxcare.com/)
- og de må gerne reklamere for sig selv, så man ved hvem
man har med at gøre.

Martin

Never fear - The Penguins are here!