SV: [Forum] Mandrake

From: Johannesen,Bjarke BZJ <bzj@kmd.dk>
Date: Wed Jan 26 2000 - 12:05:28 CET

Hej

Måske man skulle gå bare lidt vidre end kun at sælge CD'er og merchandise.
Hvad med hardware som understøtter Linux, som f.eks det hacker-keyboard som
jesper meyer er helt vild med?
eller hvad med andre ting som båndstationer med linux backup software?
måske også support, setup eller installation?

Mvh Bjarke

Bjarke Johannesen
Home Email: croix@post10.tele.dk Work Email: bzj@kmd.dk
Work phone: +45 4460-1000 Or call direct on: +45 4460-7347
AALUG homepage --- http://aalug.dk