RE: [Forum] Mandrake

From: Martin Bøgelund <goblin@forum.dk>
Date: Wed Jan 26 2000 - 11:55:20 CET

>===== Original Message From forum@aalug.dk =====
>Mig og to kammerater tænker på at begynde en (internet-)forretning der skal
>sælge Linux-relaterede ting.
>
>Vi vil starte med Linux distributioner. Vi leder efter disse distributioner
>på cd-rom så vi ikke behøver at downloade dem:
>
>Caldera OpenLinux
>Debian GNU/Linux
>Linux Mandrake (det er den vi helst vil have)
>Slackware Linux

Debian og Slackware: http://www.thmdata.dk/
Dem skal i i givet fald konkurrere med...

>Det er ikke en realitiet endnu, men vi er igang med at undersøge
>mulighederne.
>
>Mikkel.
>
>PS: Er der nogen som har et foreslag til hvad vi ellers kan sælge?

Tux koppen er obligatorisk.
Tux slips har en tendens til at være udsolgt. Enten er det
fordi de er overraskende populære, eller også er det fordi
ingen vil have dem, og der derfor ikke blive købt mange
til at have på lager...?

Hvad med de lidt mere populistiske distributioner?
RedHat er jo ret kendt og populær - det kan være at i har
valgt Mandrake som en RedHat protest? Det kan dog vise sig
at RedHat er det der giver jer smør på brødet...
Corel kunne også godt gå hen og blive et hit.
Giver licenserne for de gratis versioner af WP og
Staroffice mulighed for det, kunne i også overveje at
sælge dem.
SuSE?

Martin

Never fear - The Penguins are here!