Re: [Forum] Jeres CD

From: Joergen Froejk Kjaersgaard <jfk@informaticon.dk>
Date: Tue Jan 25 2000 - 15:32:41 CET

Michael Westergaard wrote:

> Er der egentligt lovligt at kopiere Suse? Så er jeg da nok interesseret
> i en kopi en gang.

Som udgangspunkt er det lovligt. Der er nogle restriktioner med
installationsprogrammet YAST (se
ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/current/COPYRIGHT.yast) for en længere
juridisk udredning). Der er også nogle kommercielle programmer på CDerne,
som har deres egne licensbetingelser (StarOffice, WP, mv.)

mvh. jfk

--
Jørgen Frøjk Kjærsgaard, Systemkonsulent (Systems Consultant)
Informaticon ApS * Nørrevænget 143 * DK-8310 Tranbjerg J