Re: [Forum] Stofanet

From: Lars Thygesen <lt@aalug.dk>
Date: Sun Jan 23 2000 - 22:04:41 CET

>så er jeg kommet dertil, at jeg tror der er kontakt til
>STOFA
>Choose:
> (1) Sign-on
> (2) Sign-off

>Enter your choice: 1
>Connection closed by foreign host.

Du har helt sikkert fat i logonserveren, så hvorfor Stofa-serveren så ikke lader dig få hul igennem er jo så ikke lige så nem at gennemskue...Du er helt sikker på du har givet den den rigtige IP og gateway??...Man kunne jo forvente at Stofa matcher ens brugernavn op mod den ip-adresse man siger man kommer fra, så det bør du nok lige checke...Ellers er du jo nok nødt til at bide i det sure æble og spørge stofa-"supporten" om de kan se hvorfor den smider dig af efter du siger "Sign-on"...

---
Lars Thygesen, Denmark
email: thygesen@image.dk